regnig dag :)

Tjobro :) 

Har haft idrott ute i spöregnet det va faktist riktigt kul! I början va man lite usch ska vi ha idrott ute i detta vädret 
men det va faktist kul! Vi körde någon lek jag har svårt att komma ihåh namnet på! Men man stog i led en så skulle 
det andra laget ta sig förbi! I alla fall så stog jag i det sista ledet så kommer Daniel (en klasskompis från paralelklassen) Och kramar mig och lyfter upp mig så kan några från hans lag komma igenom och jag typ skriker
NEEEEJ DET ÄR FUSK!! DANIEL hahah aa så gjorde han det två gånger sen jag bah Akta er för jag är rena pansarvagnen! Så kommer Ebba och håller fast mig så ramlar jag bak i en vattenpöl med henne åvanpå mig och jag baa Ni fuskar medans massa sprang igenom! Och vattnet stömmar in i mina kläder efter som vi va på en gräsplan och det spöregna så hör jag de två idrott lärarana stå och gapskratta och klappar händerna och skriker BRA Martina,,Snacka om att offra sig för laget HAHA jag ba! sen så skrattar massa och en viss person "Han" stog och klappade händerna tillsammans med lärarna och vissa elever! Det va faktist lite kul :D 


Tumblr_m3spv8t5921rpo2ku_large


Kommentarer
Carmen Mathilde

Kolla in mitt besöks rekord!



Ha en riktigt bra torsdag. =D

(följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

2012-05-10 @ 17:08:13
URL: http://happyfluffy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0