Riktig nice helg

Tjo söta ni!

Åkte till Nathalie igår! det va väldigt mysigt..det va jag Amanda Nathalie och Julia. Så Julia gjorde Waternails på mig hur coolt som helt! Sen så körde vi en lek där man skulle ha en ögon bindel och sminka en annan person! Så Amanda började sminka Julia sen sminkade jag Amanda sen sminkade Nathalie mig och Julia sminkade Nathalie! hahah det va väldigt kul kan jag säga! Jag hade ögon skugga i ögonbrynen läpstift på hakan och undernäsan! glitter
på kinderna och jag hade till och med grön ögonskugga i håret! haha det va kul..
Sen va jag på kalas hos min kusin idag, Jesper har fyllt 14 år :) 

Jag börjar bli osäker ifall jag valde den bästa bilden till svenskan! Har ju redan skickat in den men aa kanske kan skriva och byta bild eller något!
Jag skicka in den här bilden, Och då ser man ju ändå allt, Både tröjan kudden och gittaren :)
Men sen tyckte jag även om dessa 3


Tyckte ni jag tog rätt bild och skickade in? :)


Kommentarer
▲ L I N D A

sv: hade tänkt sola hela dagen men kan inteför det är FÖR varmt :o är det varmt hos er?

2012-05-20 @ 16:11:29
URL: http://xiaos.blogg.se/
▲ L I N D A

sv: vad kul :D har du solat något då?

2012-05-20 @ 16:59:59
URL: http://xiaos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0