Scary

Tjobro!

har haft en lite läskig dag idag! :S Min granne gic runt och snoka på våran tomt! och gick in i garaget och sånt!  
Det började med mamma och hon bråka sen åkte mamma och pappa och handlade så då var det bara jag min lilla syster och bobby hemma! Så cycklade hon förbi , och det va ju inget märkt värdigt! så skulle maria gå till garaget och hämta en sladd till basen för vi hade hämtat ut datan och lite högtalare! Så ser hon den läskiga grannen på våran baksida! så springer hon till mig maria så går jag och tittar så hade hon sprungit iväg! sen hände massa så gick jag och maria runt huset ett varsitt håll så börjar Bobby skälla! så springer Maria dit och allt hon ser en galen tant rusa ut i buskarna :S Det va läskigt när man alltid varit rädd för henne och att hon sedan går och rotar i våra ägodelar som garage och förråd när det är bara jag och min lilla syster hemma och en hund! Okej jag erkänner...... jag gick runt med en hammare.... -.-'

I alla fall så passa vi Bobby idag så kom Malin hir förut en skulle hämta han men hon fick åka nu för hon skulle upp om 6 timmar! men hon skulle köra min moppe.. Haha det roliga är att hon hade på plinkisen när hon körde runt i cirklar :') Nää hon är för söt va! 
Och min farmor och farfar såg den i morse! Dom ba WOOOWWW! Va fiiiinnnn! för söta
Tycker denna cover är vädig bra!
Saknar dessa två söta vännerna ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0