Skurit mig :((

Tjobro!

Har kommit hem från skolan! Satt och prata med Sara nu efter, haha gud hon sa en sån rolig sak va!
Har fått svar av mopederna nu eller inte av mopederna men dom som äger dom :) Och den röda värkades
mest seriös ska höra med pappa i fall jag ska skriva till den blå också för den är jag typ kär i!
Jag lyckades skura mig på ett staket! Runt fotbollsplan är det ju ett typ vitt staket och de hade skyltar som hänger på det med hjälp av plast saker och den plasten va vass så när jag satte mig på stacketet skar jag mig på hande så att man såg köttet ibörjan! Men jag klagade inte fast vi skulle kö dragkamp fast det gjorde oändligtont och det tyckte lärara va grymt haha aa?!


Har tvättat bort det mesta nu på handen men de ser fortfarande ut så här, fast det har längt lite och det är toppen :) Undrar hur jag lyckas
Jag har skuret mig på en lampa, en sked, papper, pennor och nu en plast grej -.-'
Igga bilden på mitt face :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0