Starstruck

Tjobro!

Har precis tittat på Starsrtruck, Den va faktist väldigt bra :) Sterling Knight är riktigt söt! Och speciellt när han ler! Mycket söt disney film! :) Skulle ta min andra spruta idag men vaccinet va slut när vi kom dit så får boka nu tid:/ 
Har engelska prov i morgon med typ 30 oregelbundna verb! kommer faila totalt ... Jahopp ;) 
Måste lägga mig tidigt idag eftersom jag varit helt död i några dagar nu.. -.-' 
Våran lärare säger hela tiden tjena barn så idag kände jag för att svara på mitt sätt så jag ba Tjena pappa :) 
haha han skrattar för roligt asså ! 


Kinopoisk.ru-starstruck-1403246_large


Kommentarer
BATTS

snygg!

2012-05-31 @ 22:34:58
URL: http://batts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0