Stolt tjej :P

Tjobro

Jag är jätte stolt över mig själv faktist, Jag är alltid jätte rädd för att fråga saker! jag tycker det känns konstigt att
typ fråga vissa saker! Jag jag är hel grym! jag skrev till någon som hade en moppe och lät jätte smart haha
typ i fall det va en fyrtakt motor eller två takt? inte för att jag vet sånt men pappa satt ju brevid och sa va jag skulle skriva, Sen skrev jag till han med den svarta moppen och han typ kunde skicka bilder så att man kan få se om den är i bra skick :)


Hade tänkt att slå mig ner i min säng och se på film! Jag är väldans sugen på att se någon Hel grym film! 
Ska bara hitta någon! Kanske ska terminator for the first time.. dock är det fyran haha kanske kan vara bra att se de andra först men jag hittar de inte ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0