tittat på moppe :)

Tjobro!

Kom precis hem efter att jag och Pappa åkte och tittade på en moppe idag! Den va hel snygg.. Och gick bäst! hördes knappt i fall man kan säga så :) den var fin och bara en repa jag kunde hitta som jag inte ens tänkte på förens hon sa det :) Men hon åer till Italien i morgon så jag ska höra av mig på söndag/måndag då hon kommer hem på söndag i fall jag vill ha den! sen va den väldigt stabil i fall man skulle köra någon! Lätt att använda sa hon och det tycker jag va bra :) Men ska se lite mer på blocket och så till söndag och kanske åka och titta på fler moppar så jag inte bara tar den utan att jag har att jämföra med :)


Sen vill jag till Amanda säga att jag är riktigt stolt över dig :D Det va jätte gulligt, Och när du berätta jag blev jätte glad för din skull.. Vi får prata mer om det i morgon på tyskan :)
Min fina tjej och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0