Festivalborgen va Awesome

Tjobro!

Detta kommer bli ett väldigt långt inlägg tror jag :)
Det va skit kul igår! Jag och Nathalie sprang runt som galningar i alla folkmassor och dansade, det va lite kul när hon stog och hoppade helt själv när de andra dansade något annat :) 
Jag lev asss chockad, det va en lotteri grej typ som de lottade ut en vinnare till olika grejer och aa därståt jag med min biljett med ett nummer på (jag hade 0343), så först vann någon några filmer sedan hade dom en grej till.. Och 
Va säger dom?!
-Vinnaren till denna Longboard är, nr 0343!
-Oh shit! :O
- MARTINA INGEMARSSON!! 
-jag? :S 
så fick de dra fram mig så jag kunde gå fram och hämta den på scen, det va lite pinsamt! :) 
Och nathalie ville ha den som va en siffra ifrån haha! Sen titta jag på prislappen den va värd 1299 så jag 
tjärna på det, jag köpte biljetten för 70:- och kommer med en longboard värd 1299:- hahah
Jag har inte ens tagit av den plasten :) 
Jag fick kramp när vi skulle skulle gå och lägga oss jag låg i sängen och pratade med Amanda sen börjar 
fick jag ass ont i benet jag ba jag har kraaaaammmppp!!!!! AJ AJ !! och hon bara gapskrattade -.-'

Basen och det där va hel grym, det kändes typ i hjärtat att det dunkade! 
Sen kom Kapten Röd och hade massa hel grymma låtar! vi stog nästan längst fram, men de som stog framför
mig va ganska långa så jag såg ju inget men som tur va så är han så lång att jag såg han! shit va Emelie va sött
hon hade ju för sjutton ingen röst efter det! sen så fick vi Autografer ,det va lite synd ändå att affisherna va slut så han fick skriva på våra biljetter men det va AWESOME :)sen tog vi kort  med han och Emelie ba jag ska aldrig tvätta denna tröjan :') Han va skit lång så han fick typ böja sig ner när jag skule ta kort med han, jag är 1,58 (kort 97:a haha)  han är väl typ 2,10 eller något!
Min kamera på mobilen suger som nu ser
Bilden är taggen av Emelie med sin Iphone





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0