Goo överraskning

Tjooo!

I går hade vi en överasknings grej för Nathalie! Hon hade verkligen ingen aning! 
Hon trodde att hon skulle på vattens masage men neej när hon kommer in i salen hoppar jag,emelie,amanda,julia,ida,ebba,hanna,inez och maja fram! Så dansade vi Zumba! Sen efter det så trodde hon att hon skulle på rsturang så alla ba hej då så skyndade vi oss hem till henne och låste in oss i deras hus! Så skulle hon hämta väskan hennes mamma "Glömt"!  Så när hon kom och satt i bilen såg hon att det va någon i hennes hus i fönstret så när hon öppnar dörren säger hon att det är någon i hennes hus till hennes mamma och han ba neej då kan du hämta väskan i köket så när hon kommer står vi där och skriker suprise!! Och hon blev GANSKA rädd så hon hoppa till och små sprang till hallen! Hahah det va riktigt kul att överraska henne :D Har inga bilder just nu för har inte orkat lägga över dom! Vi hade spex foto i går också, Jag och amanda gifte oss massa kul! Och emelie va en grym millitär! 

Va i backa plan idag och fixade min klocka och köpte en armband som jag blev kär i :) 
Och nu då har jag målat lite på datan i pixlr. Tog någon timme men blev ganska nöjd
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0