Link in my heart

Tjooo!!


Ska spela zelda nu hade jag tänkt! Jag måste säga att det är nog det roligaste spelet jag vet! Det har varit mitt favorit spel sen jag började spela det tack vare mina bröder då va jag runt 7! Har man inte spelat zelda verkligen spelat igenom det så vet man nog inte hur grymt spelet är! Listan över hur mitt liv såg ut med zelda spelen bara för att liksom!
 
1: Zelda ocraine of time (första zelda spelet jag spela) det va på nitendo 64

2: Zelda majora's mask! nitendo 64 såg nästan lika dant ut! 

3. Zelda Wind Waker! Gamecup
 
4: Sen zelda på gameboy color! 

5: Zelda twilight princess! wii

6: Nu väntar jag till jul afton så jag kan få Zelda skyward sword! 
Tumblr_m7soxfneio1qepij6o1_r1_500_largeTumblr_m3jalhgz541ql3a4xo1_500_large
 
 
Tumblr_lzehyyshsx1qjdyzdo1_500_large
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0