Mysigt värre

Tjo!

Tängde slänga in ett inlägg från veckan! I början av veckan så har jag åkt på min moped som är helt awesome på alla sätt! Riktigt nice att han rullar igen! I tisdags så åhh :') sprang jag och världens sötaste kille in i varandra när vi spelade fotboll och så kommer en annan kille bakom mig som trycker på mig så jag änna sjuker in i han :'D Mysigt  värre.. Cause everytime we touch i get this feeling! 

Idag va vi borta vid musiken tillsammans med 9:1 och repade igenom våra låtar, mitt band's låt är faktist riktigt nice! 
Vi ska ha song contest i skolan så vi skriver låtar och musik till det i grupper som vi spelar för skolan sen det är till engelskan och musiken då :)  Hoppas man för bra betyg för detta! '
 
 
tänkte lägga in lite gammla bilder Jag tagit någon gång sedan augusti!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0