Ullared yesterday

Heeeeej!!! 

Va i ullared igår! Nice nice.. men jobbigt när det är kö in liksom där stod vi minst 20 minuter i regnet för att få komma in! Köpte kläder, Smink (ögoskuggor) Mobil skal och display skydd, Hår färg (y) Skulle leta jacka men alla fina hade alla redan tagigt min storlek så det blidde ingen jacka dårå! Vi träffade min farbror när vi åt på burgerking! 
han kom in genom dörren så ser jag han och han ser mig men det tog ett tag innan jag fick in i huvudet att det va han samma sak för han ;) 
Ska greja morph idag!! Tjohoo! Hoppas han funkar nu för vi ska in med alla delar igen! ;) 

Roa er med denna gulliga låten med carly rae jepsen 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0