Grattis malva!


I dag fyller lilla malva 4 år :') tiden går så fort! Hon fick en rosa fyrhjuling som går i 3 km i tm hahah :D
och så fick hon massa Hello kitty saker :D Amanda hon blev jätte glad för din present :)
 
Jag har ganska mycket energi från igår sen så ökade glädjen idag :D Jag och amanda tävlade med en riktigt sötsak med mopparna ner från idrotten (hoppas han fattade det bara) tekniskt sätt så vann ju vi eftersom att vi bara körde till väjningpliktskylten + att jag saktade ner efter det för jag trodde han skulle åt andra hållet men nää de gjorde han inte så han körde om :/ pstt!
Sen idag så sa han hej :') Massa glad! de va till mig EMELIE OCH AMANDA   så jag sa hej tillbaka! Massa glad! Hade lust att säga massa heeej :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0