Grattis Maria 10 år!! Kan det vara tecken?

Tjoo! 

Maria fyllde år idag, Grattis till henne! Känner mig lite taskig för att jag va så osocial eftersom jag är sjuk :( 





Det hände något otroligt idag! Jag är kristen och jag tror på det här! 

I bibeln står det att Flod/floder ska bli röda... I går blev Kinas flod mörkt röd och ingen vet varför!.. 
Det står att de ska komma profeter som ska säga sig vara Jesus! Det har det gjort! 
En grej jag inte vet om jag tror på att det är den mannen, Men mamma tror att det kan vara han.. I alla fall, Det står att en man ska komma och hjälpa värden, en oskyldig man ska komma och ha folk som ser upp till han(Liknande) Folk ska tro på honom i 7 år! Mannen jag inte vet om det är han... Som alla vet så har USA en bra president vid namn barack obama.. Lägg märke till att han är bra, hjälper osv ( Jag har absolut ingen aning om det är sant att det är han) Men det kan vara..kanske inte


Malin och Maria va ute och gick med bobby för kanske 1,5 timme sen! När de gick i skogen va det ett moln som va som en hund som såg ut som Bobby! När de kom närmre så såg dom ett annat moln som såg ut som en stor orm... Ormen slingrade sig mot hunden och bet den... Hundens ögon blev mörka och enorma! Då säger malin.. det där är inte bobby längre! 


Jag har inte sett något av det där, Men en sak som jag verkligen såg idag va: 

Vi tjejer (inte tilda o mamma) va ute på gräsmattan för att titta på himmelen! Så säger Malin.. Tina vi har sett Änglar idag! Jag frågade hur,var, när och allt så berättar hon att de va en flock med stjänor som åkte eftervarandra på himmelen! De lös starkare än alla andra (det va inga flyplan eller fallande stjärnor) 
Hon säger sen högt tina där är dom igen! Jag ser upp men kan inte se någonting förutom moln och vanliga stjänor allt va helt stilla! Jag frågade varför jag inte kan se dom och att de kanske bara är molnen som rör sig så det ser ut att stjärnorna flyger iväg! Malin säger till mig.. Tina du måste tro att de finns där..Jag sa till mig själv att de finns där och Maria pekar och visar mig 1 ensam stjärna mellan två träd stod helt stilla så försöker hon visa mig att de andra stjärnorna ser ut som en pil som pekar mot den. Maria säger till sig själv jag tänker titta på dig (eller liknande) Och stjänan åker iväg.. Jag såg det! den lös starkt och flög sedan försvan den precis innan ett moln och kom inte tillbaka! Jag tittade en stund på en stjärna som lös stakare och blinkade som ingen annan stjärna sen började den röra på sig Mot oss.. den blev större när den kom man kunde bara se att den lös man kunde inte se kan man kalla det innehållet! Vi stirrade på samma stjärna som åkte mot oss plötsligt försvan, den kom tillbaka och den gjorde så att bokstavligt talat att både jag och malin såg suddet och kändes som man va hypnotiserad! Men vi fortsatte titta fast det gjorde ont och det såg ut som att det var av eld som glöd som sakta åkte mot oss sedan slockna hela den och blev en "vanlig" Stjärna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0