Oturs veckan

Har ju världens oturs vecka :'( Först moppen nu krocken.. 
Krockade med bussen idag! Jag satt och lyssna på musik så kommer en bil bakifrån som kör rakt in i bussen och jag satt nästa längst bak så jag flyger fram mot sätet framför! Och fick jääätteee ont i min rygg och nacke. Och maria slog i huvudet och sånt och fick också jätte ont! Emelie och amanda åkte med till vårdcentralen och va vårat lilla stöd♥ Doktorn sa att han inte kunde hitta något fel men att jag skulle röra nacken sjuk gymnastik för att jag skulle kunna få nack skador som äldre :/ 
Har inte så lust att blogga om det

Men tack till Emelie och Amanda som åkte med ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

,

RSS 2.0